El passat dissabte 16 de desembre els waterpolistes de la categoria absoluta masculina del CNI van jugar contra el Club Waterpolo Figueres a la piscina de les Comes, amb un resultat final de 17-9.

Els jugadors igualadins van llençar-se a l’aigua concentrats i amb una actitud positiva de cara al partit. Des d’un inici, l’equip local es va posar de manera ferma per davant del Figueres al marcador. Al quart parcial, els Aigualits jugaven amb els jugadors més novells i l’equip visitant va aprofitar per intentar remuntar el partit, però la bona compenetració de l’equip i el fet de tenir les idees clares van fer que els igualadins fessin un bon treball en defensa i en atac i poguessin obtenir una victòria envers el Figueres. En aquest partit, l’entrenador M.Tolosa va fer rotacions a la banqueta fent que tot els jugadors tant els novells com els veterans pugessin tenir els seus minuts dins l’aigua i aportant confiança en els seus jugadors.
Va ser el debut del jugador C.Galan com a waterpolista absolut del CNI.
Els jugadors igualadins del waterpolo absolut van finalitzar el partit amb un sopar d’equip on es va agraïr a l’entrenador M. Tolosa la seva bona entrada com a part de l’equip i se’l va felicitar per la seva nova paternitat.
Alineació CNI: R.Sarlè(porter), E.Noguera(6), D.Pelejà(4), P.Pèrez, R.Calaf, J.Soler(1), Q.Vilarrubias(2), T.Mallofrè(1), D.Sànchez, M.Badia(1), C.Galan, A.Boix(2), D.Hontoria(porter) i com a entrenador M.Tolosa.
Parcials: 4-1, 5-2, 6-0, 2-6
El proper partit dels absoluts serà dissabte 23 contra el Club Natació Mataró “B” a les 18:00h a Mataró. Com ja es costum en dates nadalenques, Diumenge 24 al matí es realitzaran dos partits protagonitzats pels Cadets/Juvenils i els esportistes de l’escola de waterpolo a la piscina de Les Comes, que finalitzarà amb un esmorzar/dinar.