ExcursionismeCINC CIMS DE CORBERA DE LLOBREGAT I MITJA DE SITGES.

El diumenge 16 de gener es va celebrar la cursa Cinc Cims , amb dues modalitats a escollir, 10 o 26 km.

El corredor del Club Natació Igualada, Pipo Pujol, de la secció de running, va participar en els 26k, en la seva primera cursa d’aquesta temporada.

Va poder gaudir d’un bon ambient i d’un recorregut trencacames combinat entre corriols i pista, que encadenen els cinc cims.

En Pipo va estar molt content pel temps aconseguit a principis de temporada, dues hores 44 minuts i 31 segons, quedant en posició 109 de 484 participants.

El mateix dia es va dur a terme a Sitges la Mitja Marató , i el Quart de Marató, un dia espèndid de sol, amb una mica de fred a primera hora; amb la participació de Ramon Pelejà, a la Mitja,amb un temps de 1h 59’, i Eva M Egea al Quart, amb un temps de 58’.

PISICINA
Carrer de Carles Riba, 68
08700 Igualada
Barcelona
Teléfon: 938 030 038
Email: cnigualada@cnigualada.cat

CNIGUALADA 2022 © Tots els drets reservats.