La junta del Club Natació Igualada presenta Marc Tolosa com a nova incorporació perquè exerceixi de director esportiu, un càrrec de nova creació, que coordinarà l’àrea esportiva de les dues seccions d’aigua.

Des del club confiem plenament en la tasca que realitzen els nostres entrenadors i tècnics esportius, per això creiem convenient la figura d’aquest director, que donarà ple suport i assessorament esportiu a les seccions de natació i waterpolo.
Tolosa ja va estar vinculat al nostre club amb anterioritat, primer com a esportista i més endavant com a entrenador de waterpolo. Ara tornarà al club com a director esportiu, una posició que ha agafat amb moltes ganes i il·lusió. Volem desitjar molta sort al Marc Tolosa en la seva nova etapa.
El seu primer gran repte consistirà en agafar el relleu d’Albert Torras com a entrenador de l’equip d’absoluts de waterpolo. Torras ha decidit cessar com a entrenador després d’haver estat durant nou anys al capdavant del waterpolo al CNI. Volem destacar i agrair la gran tasca i l’esforç realitzat durant tots aquests anys al capdavant del waterpolo, representant al CNI. Sempre tindrà les portes obertes al club.