NatacióELS ALEVINS ACABEN L’ANY AMB UNA GRAN ACTUACIÓ A LES PISCINES DEL CN SANT ANDREU A LA 3A JORNADA DE LLIGA

07/01/2019by admin

El passat dissabte 22 de desembre els nedadors alevins del Club Natació Igualada es van desplaçar a Barcelona a les instal·lacions del Club Natació Sant Andreu per tal de disputar la 3a jornada de lliga, en una competició on a més dels igualadins i del club amfitrió també hi participà el CN Catalunya, la UE Horta i el CN L’Hospitalet.

La jornada, en que el CN Igualada hi participa amb 20 nedadors,  començà amb la prova dels 400 metres lliures, on en categoria femenina cal destacar la gran marca feta per Jéssica Rodríguez amb 5:11:22, aconseguint la 3a posició de la competició i rebaixant notablement la seva anterior marca personal, així com també els 5:25:26 d’Itziar Valenzuela, sent la millor classificada de totes les nedadores alevines de primer any, o els bons temps de Noa Otero (5:25:49) i Júlia Monclús (5:27:39) rebaixant totes elles la seva anterior marca. També cal destacar que tota la resta de nedadores aconseguiren uns bons registres millorant totes elles la seva anterior marca en aquesta prova.

Pel que fa als 400 lliures masculins els resultats dels nedadors igualadins foren igual de positius, rebaixant tots ells la seva marca personal, dels quals cal ressaltar els 4:43:10 de Diego Perdomo, que suposà el segon millor temps de la competició, els 5:32:90 d’Oriol Alonso o les bones marques aconseguides per tots els alevins de primer any; com Jan Jardí amb 5:43:31 o Pavel Odainic amb 5:53:16.

La següent prova de la sessió van ser els 200 metres estils, on la majoria de nedadors i nedadores aconseguiren rebaixar novament la seva anterior marca personal, destacant en fèmines els 2:51:16 de Jéssica Rodríguez, els 2:51:59 d’Itziar Valenzuela, malgrat ser de primer any o els 2:53:49 de Júlia Monclús. En categoria masculina cal destacar novament la gran marca aconseguida per Diego Perdomo, 2:27:77, rebaixant notablement la seva anterior plusmarca personal i firmant el 2n millor temps de la competició o els 3:03:03 d’Oriol Alonso i 3:03:53 de Jan Jardí.

Pel que fa a la prova de relleus en aquesta jornada es disputaven els 4×100 lliures mixtes, en que el CN Igualada presentà a la competició fins a 5 equips, destacant la 4a posició d’entre més de 20 equips presentats, de l’equip A del CNI format per Martina Oliva, Diego Perdomo, Oriol Alonso i Jéssica Rodríguez amb un temps de 4:41:07, només superat per els equips A i B del CN Sant Andreu i pel A del CN L’Hospitalet.

Finalment la competició acabà amb la prova dels 50 metres braça, destacant novament la millor marca personal d’Itziar Valenzuela amb 40:22 i el 3r millor temps de la competició tot i ser alevina de primer any o els 41:86 de Jéssica Rodríguez, mentre que en categoria masculina Diego Perdomo amb 35:42 aconseguia la millor marca de la competició rebaixant molt significativament la seva anterior marca, de la mateixa manera que Jan Jardí feia el mateix aconseguint un temps de 41:96.

Per acabar cal destacar la gran actuació realitzada per tots i cada un dels nedadors del CN Igualada que participaren en la competició, aconseguint tots ells rebaixar les seves marques personals i completar una gran actuació per tancar l’any 2018. Els 20 integrants del CNI en aquesta competició foren: Eric Perez, Oriol Alonso, Jana Carrero, Júlia Monclús, Martina Oliva, Noa Otero, Jéssica Rodríguez, Blanca Márquez, Ona Solà, Jan Jardí, Jan Navarro, Pavel Odainic, Alex Gómez, Guiu Egea, Nadia Benito, Ariadna Navarro, Itziar Valenzuela, Jan Argelich, Pol Argelich i Diego Perdomo.

 

Ara l’equip aleví del CNI seguirà entrenant dur per tal d’afrontar les properes competicions importants del calendari, com la 4a jornada de lliga el proper 19 de gener a Sabadell i sobretot, els Campionats de Catalunya d’Hivern els propers 1,2 i 3 de febrer a Lloret de Mar.

PISICINA
Carrer de Carles Riba, 68
08700 Igualada
Barcelona
Teléfon: 938 030 038
Email: cnigualada@cnigualada.cat

CNIGUALADA 2022 © Tots els drets reservats.