El passat cap de setmana del 1 i 2 de juny es van disputar a la piscina del C.E. Mediterrani els XXXV Campionats de Catalunya “Open” Masters de Natació i van comptar amb la participació de dos dels nedadors de la secció Masters del Club Natació Igualada: Ernest Parcerisas i Laura Mena. Els dos nedadors igualadins van nedar un total de 6 proves, ell 4 i ella 2.
L’Ernest, tot un veterà de la competició, va competir en totes les proves de braça (50, 100 i 200) i els 200 estils aconseguint batre el rècord de Catalunya i Espanya de la categoria +85 anys en 100 i 200 braça, 200 estils i 50 papallona (parcial dels 200 estils).
Per altra banda, la Laura, que s’estrenava en la competició, va nedar els 100 i 200 braça aconseguint uns molt bons resultats.
A part de la competició, els dos nedadors van poder gaudir de dos dies ben estiuencs en piscina descoberta i de 50 metres, i del gran ambient de germanor que caracteritza aquesta categoria de la natació.